Bingolotto och tacosallad

Helgen har varit lugn och bra. I fredags efter jobbet tränade jag och Åsa. Hon stakade på rullskidor och jag sprang. Fy, det var jobbigt. Sen åkte jag, Jimmy och Molly till hans föräldrar i Mullsjö och åt mat, kollade på Let´s Dance och På Spåret. Vi sov där, och fick en liknande "hotellfrukost" på morgonen. Inte varje dag man äter så mycket när man vaknar.

Molly var vaken nästan precis hela natten i fredags. Hon ville bara leka. Gjorde allt som stod i hennes makt för att försöka hålla oss vakna genom att dra i håret, slå i ansiktet och hoppa på oss i sängen. Vilket busfrö!

I går var jag hos mamma en sväng, fikade och spelade kort med Martina, Patrik och Shill. Jag vann faktiskt två gånger på neger och president.

Nu sitter vi i soffan, och kollar på National Treasure. Jag ska sova nu snart, blir till att gå upp tidigt imorgon. 05.15 ringer klockan, och då blir det full fart att göra sig ordning, klä på Molly och skjutsa henne och Jimmy till Habo innan jag börjar jobba kvart över sju. Jenny och Morgan ska nämligen vara på förlossningen imorgon, så Jimmy och Nina ska passa Felix. Om allt går som planerat så kanske lille Felix blir storebror imorgon!

Nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0