Ingen bebis idag

Attans halt var det imorse när jag körde ut Jimmy och Molly till Habo. Kom 10 minuter för sent till jobbet pga av det. Åkte hemifrån innan 6 imorse, ändå kom jag inte till jobbet förrän strax innan halv 8, rent kaos på vägarna. Hellre lite sent än att inte komma alls, som Åsa sa. Det viktigaste är ju att man håller sig på vägen i sådana lägen.

Det blev ingen liten bebbe för Jenny och Morgan idag, läkarna ansåg att dom kunde vänta med igångsättningen till 28 januari istället. Dom ska alltid hålla på att vänta så länge det bara går, jag hoppas verkligen att det går bra för dom när den dagen kommer.

Jag är väldigt glad nu, för jag får jobba kvar på Kyrkbacken till nästa jul! Kan omöjligt ha ett roligare och mer varierande jobb än detta, jag skulle nog vilja jobba där så länge jag bara kan, och får. Skönt att veta att man har jobb nu! Jimmy tycker jag är knäpp när jag längtar till jobbet på helgen, men så är det!

Nu sover Molly och Jimmy ska spela x-box. Så här sitter jag och letar ny lägenhet, men det finns inte mycket att hänga i granen. Ni får ha en bra dag allesammans!

Felix och mamma Jenny. Snart är han storebror!
 

Kommentarer
Postat av: ninafina

va roligt med ett ar pa jobbet =) grattis!! snart kommer jag hem, da kan vi prata =) hihi!! pusspuss! halsa!

2009-01-20 @ 12:50:43
URL: http://ninaojhage.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag läser din blogg. Hittade den på mer trafik. Jag har en tävling i min blogg http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html

Kram Maria

2009-01-20 @ 12:55:02
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0