Molly kan gå!

Min onsdag och torsdag har sett ganska lika ut. Jag har jobbat på dagen och tränat direkt efter. Just träningen har dock inte varit den samma. Igår åkte jag ut tillsammans med Åsa och Martina till Bunn, och tränade på sjön med skridskorna. Det blev en timmes intensiv åkning, och det var riktigt jobbigt. Idag var jag ute och sprang med Åsa från huskvarna kanotklubb, eller hon åkte rullskidor, ungefär 50 minuter. Efter träningen blev det bastu. Riktigt skönt, men ajaj mina ben. Jag kommer ha ordentlig träningsvärk imorgon kan jag lova.

När jag kom hem lekte jag med Molly. Hör och häpna, hon går! Helt otroligt! Igår hade hon bara släppt taget och börjat gå när Jimmy var ute hos sina föräldrar i Mullsjö. Självklart så missade man det eftersom man var på jobbet. Men idag så har jag allt sett henne, och det var det sötaste. Vi fortsatte lekstunden i badkaret, lilltösen måste ju bli ren och fin. Vi badade och sjöng. Sen var det pyamas och välling, och nu sover hon. En liten mys-stund fick jag ikväll i alla fall.

Nu är jag så himla trött, så jag ska lägga mig och börja på en ny bok, sen ska jag sova. Längtar tills imorgon när det är jobb igen, det är så himla roligt!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: ♥ Martina,

Män som hatar kvinnor-premiären är den 27 februari! Meddela det till Åsa är du snäll :) och moster Martina vill ju se sitt gudbarn gå juuuuu, så vi får ses snart igen tycker jag allt! :D

2009-01-08 @ 20:46:57
URL: http://reeadmymind.blogg.se/
Postat av: ninafina

hon ar for himla duktig molly =) stor eloge.. hihi!!

2009-01-09 @ 01:50:17
URL: http://ninaojhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0