Snart dags för dagis

Träffen i Taberg igår gick lika bra som förväntat, alla var goa och verkade väldigt okomlicerade. På eftermiddagen bjöd vi hem Nina, Nalle och Theo på middag- det blev kycklingwraps ala Lo! Och en fin sallad med fetaost, färska champinjoner och hemodlad basilika mm. Blev riktigt lyckat!

Senare på kvällen kom Annika hit, vi tittade lite på film- Step Brothers. Den var ganska rolig men väldigt oseriös. Nu ligger jag och Molly på mage på sängen med varsin dator och skriver. Eller ja, Molly har en gammal dator som inte fungerar, och härmar mig. Det är det roligaste hon vet just nu, att härma allt vi gör. Det, och att klättra.

Idag är det bara en vecka tills Molly ska skolas in på dagis, jag undrar om alla föräldrar är så här nervösa inför det. Jag tycker just nu att det känns jättehemskt att hon ska vara iväg på dagarna, att man lämnar över ansvaret av sin lilla prinsessa till någon annan. Men jag vet att det kommer gå hur bra som helst!

Nu sitter Molly på min rygg och drar i mitt hår- kanske betyder att jag ska leka med henne en stund nu. Ut i regnet och plaska det är roligt det!


Molly redo för regnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0