Djupa funderingar

Kan det vara så att människor förändras? Att den bilden man har, och den känslan en person gett, helt enkelt förändras. Jag har lite svårt att tro det. Men det kanske bara är så att det tar lite tid att vänja sig, man kanske inte vågar hoppas på för mycket.

Eller så har den redan skapade bilden förstört så mycket att man inte bryr sig om att lära känna den nya personligheten. Jag tror nog mer att folk som förändras snabbt, mest desperat försöker hålla en kvar, eller till och med kör med fula knep för att man ska glömma det förflutna.

Jag är glad. Idag fick en klok person mig att inse att jag äntligen släppt taget och gått vidare från det som varit. Att jag nu handskas med nya känslor. Ett helt nytt sätt att leva- där jag själv sätter gränserna.


Man måste vara rädd om sitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: mollan

kloka tankar. antar att det gick bra på mötet. skönt att få prata av sig!? det kan du göra med mig också om du vill... anytime :)

puss mollan

2009-11-14 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0