Ett inlägg för Malin!

Malin, Malin. Jag hoppas du blir glad att jag tillägnar ett inlägg bara för dig. Just nu sitter vi i soffan och kollar på nyheterna med Linus och Cassandra. Låter roligt eller? Vi väntar faktiskt på Idol-omröstningen. Tränade imorse innan åtta med Åsa och Susanne, och vi var riktigt grymma alla tre. Träningsvärk har jag nu kan jag säga. Jobbat har jag också gjort.

Jag har precis bestämt mig för att ta vaccinet mot svininfluensan, hörde av Staffan att den börjar bli mer aggresiv, och att det kommit in allt fler fall på Karolinska. Imorgon ska jag, Nina och Annika ha lite mys-pys-kväll här, du är hjärtligt välkommen!

För er som inte förstår, Malin tycker att jag vart lite dålig på att uppdatera bloggen.

Ha en bra fredagskväll, Malin! Och alla andra!


Jag och vännen Malin innan Metallica-konserten

Kommentarer
Postat av: mollan

tack angie :)

2009-11-06 @ 22:36:44
Postat av: martina

söööt bild :)

2009-11-06 @ 23:22:50
URL: http://martinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0