Jag ser det snöar...!

Idag var det konstigt väder. Först mulet, sen började det regna, sen öste regnet ner, sen blev det snöblandat regn, sen jättestora fina snöflingor. Då fick man sannerligen jul-längtan! Vi började "öva" på sångerna till lucia-tåget idag på jobbet, barnen var så duktiga och sjöng med. Känns inte klokt att det bara är ett par veckor kvar till första advent.

Idag har jag och Molly haft brottningsmatch, hon har lärt sig att kittla mig på riktigt, vilket ger henne en hel del fördelar kan man säga. Jag är väldigt kittlig av mig och kan inte ge något direkt motstånd i den situationen. Så lilltösen vann. Sen somnade hon som en stock.

Ikväll har jag tagit ledigt ifrån träningen för att istället ta det lugnt,kolla på One tree hill och house. Känns bra för kroppen är ganska trött. Men imorgon är det dags igen, det gäller att ligga i om man ska kunna äta all god julmat!

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting tillsammans med Jimmy och en kopp kaffe.

En gammal bild på Molly när hon somnade mitt i leken på krambjörnen.





Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: martina

åh! världens sötaste.

2009-11-11 @ 19:57:02
URL: http://martinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0