Lite av varje

Dagarna går så fort nu på hösten, snart är det jul. Det är bara två månader kvar. Jag längtar så! Undrar om det blir någon snö i år, eller om den som vanligt ska komma efter alltihop, när man börjat längta till sommaren igen. I år har vi bestämt att alla julklappar ska inhandlas i god tid, vi har faktiskt redan börjat. Ingen av oss gillar att trängas bland tokstressiga människor som alla panikhandlar i sista sekund. Å nej, i år ska ALLT handlas i oktober. Alltså ska vi snart vara klara. Så kan man bara fokusera på mysstämningen när det börjar närma sig.

Jag är ganska stolt över mig själv just nu, jag tränar och håller igång bra. Cyklar ett pass på kvällen, går en långpromenad innan jobbet och ibland även på kvällen. Jag älskar att hålla igång!

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, men jag tror att jag måste fortsätta att skriva lite grann nu istället. Var längesen nu.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0