Redan fredag?!

Jag hänger inte riktigt med just nu, dagarna går för fort! Man hinner inte mer än till jobbet innan man ska hem igen, och sen hinner man knappast hem innan man ska tillbaka. Imorgon är det fredag! Det känns som det var fredag igår. Lite läskigt nästan, att tiden kan gå så fort.

Idag var vi på kalas hos morfar, mellan jobbet och avdelningsmötet. Självklart fick vi sju sorters kakor, och sen tårta på det. Full i magen kan man säga. Vi gav honom blommor och massa choklad, hans favorit.

Jag kom hem ganska sent ikväll, så det blev ingen träning idag. Men imorgon blir det i alla fall en snabb morgonpromenad. Tänkte kolla om malin vill hänga på. Annars blir det hög musik i mp3n.

I helgen skulle Staffan och Yvonne ha kommit hit, men det blev inställt. Dom kommer en annan helg i stället. Idag känner jag att det var bra, jag är ganska seg efter denna veckans träningsprogram och jobb.

Imorgon ska jag och Malin gå på teater, ålderstrappan. Den slutar vid åtta, så vi får springa hem till henne efter om vi ska hinna se Idol.

På lördag ska vi bara ta det lugnt tror jag, och på söndag blir det tapetsering i stugan!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0