vilken dag

Jag har varit på så dåligt humör idag, eller i alla fall väldigt tjurig. Varför vet jag inte. Ibland har man bara dåliga dagar, när ingenting kan få en glad. Det har varit en lång dag.

Men under eftermiddagen blev det lite bättre, och nu på kvällen har jag känt mig glad igen! Efter jobbet idag åkte vi ut till Mullsjö och åt kycklinggryta och ris. Sen kaffe och budapesttårta på det. Det kanske var tårtan som fick mig på bättre tankar? Eller så var det min kära lilla dotter med sitt ständiga glada humör!

Jag hade tänkt mig att träna ikväll, men jag har inte haft humör för det så nu ligger jag i soffan och ska bara ta det riktigt lugnt!

Imorgon ska jag till vårdcentralen och kolla upp mitt eksem, hoppas på att få en riktig mirakelsalva.

Ha en bra kväll!


Molly alltid lika glad

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Hej! Vad söt hon är lilla pyret! Jag har skrivit ut denna bilden och gett till Farmor Irma. Hon blev väldigt glad.

Det vore kul att överraska henne med ett kort på Molly i tröjan hon stickade. Jag vet att Mamma kämpat med den eftersom hon ser dåligt.

Hoppas Du och din familj får ett bra år 2010.

Kram! =)

2010-01-02 @ 23:11:09
URL: http://anli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0