Hösten är underbar!

Det är så härligt när hösten kommer. Det blir mörkare utomhus, så man kan tända en massa ljus i hela lägenheten. Det blr kallare så man kan klä på sig alla sköna tjocka tröjor, och krypa ner ordentligt under varma täcket. Träden byter färg, till vackra mjuka färger i gult, brunt, rött och orange. Man börjar sakta få tillbaka längtan till juletid. Man är lite småseg på kvällarna och sover fantastiskt bra. Suget efter träning och nyttig mat kommer tillbaka efter en fet och lat sommar.

Jag helt enkelt älskar hösten!

Just nu sitter jag här i soffan och undrar om jag ännu en gång ska börja mitt "nya liv". Vilket innebär mycket träning, nyttigare mat och mindre godsaker. Det är ju nu denna tid som jag känner för att förnya mig- igen. Jag har under sommaren skippat det mesta som har med träning att göra, och jag har verkligen inte tänkt mycket på vad jag ätit. Så ja, jag tror att jag bestämt mig. Jag ska börja nu. Och nu ska det hålla i sig fram till jul, och sen så blir det självklart ett fint nyårslöfte efter det.

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Håller med dig. Men hur ska du få ihop nyttig träning med den goda maten som vi kommer att äta framöver?

2009-09-19 @ 12:50:41
Postat av: angie.

haha jadu, jag får helt enkelt strunta i maten när vi inte äter med er, för att jämna ut det hela :)

2009-09-19 @ 13:46:34
URL: http://angelicaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0