Söndags kväll

Helgen har varit ganska fullspäckad. Igår var vi iväg med Annika och Alex på bio. Vi åt först på thai-restaurangen brevid filmstaden, sen kollade vi på "flickan som lekte med elden". Det var buffé, och det fanns massa gott att välja bland. Filmen var bättre än förväntat, så det blev en lyckad kväll.

Vi åkte ut till Mullsjö och sov, för Molly hade varit där på kvällen. Så idag stannade vi där tills eftermiddagen. Vi gick tipspromenad och åt god söndagsmiddag. Vi var uppe på jobbet en sväng sen och städade med, vi hade som vanligt skjutit upp det ända in in det sista på helgen. Men det gick rättså snabbt.

På kvällen åkte jag bort till Martina och fikade, hon hade bakat frallor och muffins. Jättegott! Mysigt med tända ljus och musik. Nu sitter jag i soffan och har tänkt att skriva lite grann innan jag går och lägger mig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0