Tjejmys hos Annika

Igår fyllde Annika år, så vi var bjudna till henne på kalas. Åtta flickor var vi, som åt tacos, kollade på idol och spelade spel. Vi fick smaka på ett rött vin som Annika fått av någon kund, ett lagrat, jättegott vin. Jag har aldrig kunnat dricka rödvin innan, men jag tog två glas igår, för det var faktiskt riktigt gott.

Lugna tjejkvällar har man alldeles för sällan, det är ju ganska tråkigt ändå. Man borde ha det mycket oftare. Jag tycker det är skönt att bara ta det lugnt, och snacka lite skit, bara umgås. Iof så kände jag inte alla igår, men det spelar ingen roll. Det är så kul att träffa nya människor, att inte alltid vara med samma. Man kan ju faktiskt blanda gamla och nya vänner också, det kan faktiskt bli roligt.

Idag ska jag och Jimmy åka och kolla efter målarfärg och golv till sommarstugan. Vi hoppas på att dom städar ur den nu i veckan, så vi kan börja fixa till den. Vi har köpt lite möbler och lampor, och fått en del av vänner och familjen, så nu längtar jag tills vi fått in allt på plats och kan börja vara där. Jag tror att det kommer bli så fint!

Ikväll ska vi gå på bio och äta ute med Annika och Alex, så Molly ska vara hos sin farmor och farfar i Mullsjö. Vi ska gå på "flickan som lekte med elden", jag hoppas att den är lika bra som den första, men det var en tjej igår som sa att den inte var det. Men men, det är alltid kul att komma iväg och hitta på något med vänner, så det kommer nog bli en lyckad kväll iaf.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0